استاندار بوشهر:
تابناک - استاندار بوشهر گفت: سازمان‌های توسعه‌ای در کشور سهم خود را در رونق اشتغال و تولید استان بوشهر اجرایی و عملیاتی کنند.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 03 January 2021

به گزارش تابناک، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست بررسی طرح ملی توسعه فراگیر و محرومیت زدایی اظهار داشت: استان بوشهر علی رغم ظرفیت‌های بالایی که دارد با محرومیت و مشکلات زیادی روبرو است.

وی با اشاره به اینکه گناوه به عنوان نماینده استان بوشهر در این طرح انتخاب شده است، تصریح کرد: گناوه داری ظرفیت خوبی در حوزه دریا و بندر ست و باید زمینه توسعه زیرساخت‌های بندری گناوه فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه بخش‌های مختلف از جمله تولید ماهی در قفس، شیلات، تولید جوجه یک روزه و … در شهرستان گناوه بیان داشت: طرح‌های مهمی در این شهرستان در راستای توسعه تولید و اشتغال انجام شده است.

وی با تاکید بر اجرای سد چهارروستایی، توسعه اسکله بندر گناوه ادامه داد: حضور سازمان‌های توسعه‌ای برای کمک به رونق تولید و اشتغال در شهرستان گناوه ضروری است.

گراوند اضافه کرد: کرد: تدوین گزارشات و اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات صورت گرفته در بخش‌های اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گناوه ضروری است و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تکمیل راه بندر ریگ به گناوه از اولویت‌های توسعه شمال استان بوشهر است، گفت: تسریع در تکمیل پروژه راه ریگ به گناوه ضروری است لذا اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کند.

استاندار بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را از دیگر محورهای توسعه‌ای برای شهرستان‌های شمالی استان از جمله شهرستان گناوه ذکر کرد و افزود: به منظور رونق تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، باید فعالیت‌های شیلات، صنایع پایین دستی نفت و گاز، گردشگری در این منطقه رونق یابد تا منجر به اشتغال در شمال استان شود.

گراوند با اشاره به ضرورت حضور و سرمایه گذاری سازمان‌های توسعه‌ای کشور در استان بوشهر بیان کرد: سازمان‌های توسعه‌ای در کشور سهم خود در رونق اشتغال و تولید استان بوشهر را اجرایی و عملیاتی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار