تابناکــ مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت ۲۳۸واحد مسکونی ویژه خانواده‌های ۲معلولی در استان بوشهر گفت: در این راستا ضمن پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی، ۱.۵میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 04 January 2021

به گزارش تابناک، ساخت مسکن ویژه محرومان، مستضعفان و افراد نیازمند یکی از رسالت‌های بنیاد مسکن است که در این راستا طرح‌های مختلفی در شهرها و روستاها اجرا می‌شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه ارزان‌قیمت برای محرومان و گروه­‌های کم‏ درآمد، تولید انبوه مسکن شهری ویژه مردم بی‌سرپناه در دستور کار دارد که در این راستا ضمن ساخت مسکن ویژه افراد محروم و نیازمند طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هم اجرا می‌کند.

ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای معلولیت از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن استان بوشهر است که تاکنون طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در گفت‌وگو با بیان اینکه در سال‌های اخیر مسکن خانوار دارای 2 معلول در برنامه این نهاد قرار گرفته است اظهار داشت: این مهم یکی از کارهای ماندگار محسوب می‌شود که با مشارکت بنیاد مستضعفان، بهزیستی و بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

حمید حیدری‌بریدی از ساخت 238 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های 2 معلولی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این واحدها که با زیربنای 60 مترمربع و سرمایه‌گذاری 25.7 میلیارد تومان ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار