تابناک-دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم پایه منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سواحل بندر عسلویه و خلیج نایبند با ظرفیت بیش از ۷۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 07 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، در هفته بزرگداشت شهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم پایه  منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سواحل  بندر عسلویه و  خلیج نایبند با ظرفیت بیش از  ۷۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

رزمایش رژه شناوری بسیج دریایی در سواحل عسلویه با اقتدار برگزار شد+عکس

در این رزمایش که دریادار تنگسیری و جمعی از فرماندهان و مسؤولین نیز حضور داشتند، اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا وآمادگی  بسیجیان ولایتمدار به نمایش در آمد.

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه این رژه دریایی اظهار داشت: این رزمایش نمایشی غرور آفرین و هنرمندانه با  ترکیب زیبایی از وحدت شیعه و سنی برای حمایت از هدف‌های دفاعی کشور و در حمایت و پشتیبانی از نیروی دریای سپاه است.

وی افزود: پیام اصلی این رزمایش این  است که هم نیروهای مسلح و هم مردم ما برای دفاع از منافع حیاتی این کشور بخصوص آبهای نیلگون خلیج فارس و مرزهای آبی میهن اسلامی‌مان  همیشه آماده و مهیا هستند.

فرمانده کل سپاه پاسدار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم به پایان ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند و این مردم همواره مکمل و حامیان اصلی دفاع هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  نیروهای مسلح ما بر بستر حمایتهای مردمی همیشه قدرتمند هستند و این همدلی بین سپاه و مردم امروز در ساحل خلیج فارس به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در همه ارکان قدرت دفاعی به دلیل پیشرفت‌های روز افزون و شتاب دار فناوری در کشور ما خصوصا در عرصه دفاعی به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌های قدرت دفاعی در لبه‌های مقدم خطوط پیشروی در جهان هستیم و گاها بخش‌هایی که قابل نشان دادن بوده به دوستان و دشمنانمان نشان دادیم اما بخش‌های ناپیدایی از قدرت دفاعی ما وجود دارد که در شرایط عمل فقط می‌توان دید و این یک مسیر بدون توقف است .

رزمایش رژه شناوری بسیج دریایی در سواحل عسلویه با اقتدار برگزار شد+عکس

 

رزمایش رژه شناوری بسیج دریایی در سواحل عسلویه با اقتدار برگزار شد+عکس

رزمایش رژه شناوری بسیج دریایی در سواحل عسلویه با اقتدار برگزار شد+عکس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار