ابراهیم رضایی،نماینده دشتستان در مجلس تاکید کرد؛
نماینده مردم دشتستان در مجلس بر توجه به زیرساخت‌های درمانی شهرستان دشتستان تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی و تسریع در ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان باید در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 08 January 2021

به گزارش تابناک،ابراهیم رضایی نماینده دشتستان ، با اشاره به فعالیت‌های قانون‌گذاری در یک‌ماه گذشته اظهار داشت: طرح تقویت و توسعه فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه دفاعی در مجلس مطرح که مورد موافقت نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتقال دفتر مسئولان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از تهران به محل اجرای طرح را مورد تاکید قرار داد و با تاکید بر احیا رصدخانه بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای رصدخانه بوشهر باید این مجموعه به عنوان قطب علمی و ستاره‌شناسی ایران تبدیل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سیل آذر ماه در دشتستان خاطرنشان کرد: این سیل به شهرها و روستاهای شهرستان آسیب زد که خدمات جهادگران در بخش‌های مختلف برای کاهش الام  آسیب‌دیدگان در خور تحسین است.

رضایی با بیان اینکه خدمات گوناگونی به آسیب دیدگان از سیل در دشتستان ارائه شد گفت: در این راستا هیئت دولت 125 میلیارد تومان برای کمک بلاعوض  به آسیب دیدگان مردم 2 استان بوشهر و هرمزگان برای جبران خسارت سیل مصوب کرد.

وی، تسهیلات 143 میلیارد تومانی را از دیگر مصوبات دولت برای سیل بوشهر و هرمزگان دانست و تصریح کرد: خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج و دیگر نهادها در رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان دشتستانی قابل تقدیر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی شهرک خرما در دشتستان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای تولید خرما در دشتستان راه‌اندازی شهرک خرما در دشتستان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رضایی، کاهش نرخ آب‌بها نخیلات و اراضی کشاورزان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: افزایش نرخ آب‌بها یکی از دغدغه‌های کشاورزان به ویژه نخل‌داران است که این مهم بر تولید، معیشت و زندگی کشاورزان اثرات نامطلوبی گذاشته است که باید حتما کاهش یابد.

وی افزود: درآمد سرانه بالا صنعت نفت در استان بوشهر، ارتباطی با افزایش درآمد مردم ندارد چراکه صنعت نفت در این استان جز ایجاد مشکلاتی در بخش‌های  مختلف، نقشی در حل مشکلات بیکاری، رفاه مردم و اقتصاد جامعه نداشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر توجه به زیرساخت‌های درمانی شهرستان دشتستان تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی و تسریع در ساخت  بیمارستان 17 شهریور برازجان باید در اولویت قرار بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار