فرماندار بوشهرتاکید کرد؛
تابناک-فرماندار بوشهر تصریح کرد: تلاش کرده ایم فرمانداری مظهر آرامش در شهرستان باشد؛ طوری که اگر کاری از دست مان برنمی آید، حداقل عامل برهم زدن آرامش مردم نباشیم.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 08 January 2021

فرماندار بوشهر با بیان اینکه تا روزی که در این سمت هستم، با تعهد نسبت به حقوق مردم و رویکردی که دولت دارد فعالیت خواهم کرد، گفت: در اینکه مشکلات وجود دارد تردیدی نیست، اما اینکه تصور شود فقط دولت به تنهایی عامل مشکلات و کمبودها است بی انصافی می باشد.

برخی فکر می‌کنند فقط دولت عامل مشکلات است/ تا روز آخر با تعهد کار می‌کنم

به گزارش تابناک؛ عباس جمشیدی در نشست برخی از فعالین فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان با معاون سیاسی امنیتی استانداری ادامه داد: گروهی که همه مشکلات را در دولت می دیدند و هنوز از حس و حال انتخابات خارج نشده بودند، در سال 96 برخی تحرکات را استارت زدند و بعد هم متوجه شدند مشکلات بالاتر از دولت است. بعد هم دیوانه ای مثل ترامپ زیر میز بازی زد و امروز علاوه بر تحریم هایی که پس از انقلاب بی سابقه بوده، کرونا و محدودیت های آن هم مشکلات را مضاعف کرده است.

جمشیدی افزود: تردیدی در مشکلات مردم نیست، اما با وجود تحریم و بحران کرونا، اقدامات زیرساختی طی این سالها در مرکز استان دنبال شده که بخشی نتیجه داده و بخشی هم تا پایان دولت به نتیجه می رسد؛ از آن جمله پایداری منابع آب بوشهر از طریق آبشیرین کن ها، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و اشتغال های خرد و روستایی با منابع بانکی.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: رویکرد ما این بوده که در عین دیدگاههای سیاسی، شهروندان را به یک چشم ببینیم و فرمانداری مظهر آرامش در شهرستان باشد؛ طوری که اگر کاری از دست مان برنمی آید، حداقل عامل برهم زدن آرامش مردم نباشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار