مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای بوشهر:
تابناک - مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: کارگاه‌های مهارتی جوار صنایع در پتروشیمی‌های مستقر در جنوب استان راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 09 January 2021

به گزارش تابناک، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان بوشهر باید زمینه توانمندسازی جوانان استان در زمینه‌های مختلف فراهم شود.

وی از اجرا و برگزاری دوره‌های مهارت آموزی به منظور ارتقا توانمندی و بازآموزی شاغلین پتروشیمی خبر داد و اضافه کرد: دوره‌های مهارت آموزی به منظور بازآموزی و توانمندسازی نیروهای شاغل برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تاکید کرد: صنایع بیشترین حجم اشتغال استان را دارند و باید زمینه ارتقای دانش و مهارت شاغلین در این صنایع با همکاری و تعامل صنعت با آموزش فنی و حرفه‌ای محیا شود.

وی افزود: ظرفیت خوبی برای توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی در شرکت‌های پتروشیمی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها در جهت تجهیز و بروز رسانی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

دراهکی تاکید کرد: کارگاه‌های مهارتی جوار صنایع در پتروشیمی‌های مستقر در جنوب استان راه اندازی شود تا شاهد تسهیل در ارائه خدمات آموزشی به نیروها در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار