رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه خبرداد:
تابناک-رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: براساس ارزیابی و امتیازبندی کشوری توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، درجه اعتباربخشی این بیمارستان از درجه ۲ به یک ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 09 January 2021

به گزارش تابناک،محمدعلی دریانورد افزود: در  دوره ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان‌های کشور، پس از ارزیابی به عمل آمده و تائید وزارت بهداشت و درمان ، درجه این بیمارستان که از سال تاسیس تغییری نیافته بود، ارتقا پیدا کرد.

وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه ارتقای بیمارستان‌های کشور بر اساس سیکل و معیار خاصی در زمان خاصی صورت می‌گیرد، همه تلاش خود را بکار بستیم که در دوره جدید ارزیابی‌ها به نتیجه‌ای که سال‌ها منتظر آن بودیم دست یابیم.

دریانورد گفت: بازرسان وزارت بهداشت و درمان با حضور در این مرکز، تمامی واحدها را به تفکیک و ریز به ریز ارزیابی کردند.

دریانورد افزود:  پیشرفت فضاها، نوسازی، افزایش تجهیزات و امکانات، بخشی از معیارهای درنظرگرفته شده در بازدید بازرسان وزارتخانه از این بیمارستان بوده‌است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بیان کرد: افزایش درآمد، بودجه، امکانات و خدمات دهی از مزایای مهم ارتقای این بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه این مهم، نتیجه تلاش‌های روسای قبل، تمامی همکاران در بیمارستان و حمایت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان است، گفت: امیدواریم با ارتقای این بیمارستان، افزایش رضایتمندی و خدمات‌دهی بهتر و بیشتر به شهروندان درپی داشته باشد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه از حمایت و راهنمایی‌های رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای ارتقای همه‌جانبه این مرکز، تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان دارای دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی چرومی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار