نایب رئیس کمیسیون عمران شورای بوشهر:
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به مشکلات زیاد محله‏‌های جنوبی این شهر برای تحقق توسعه متوزان ۱۴ محله کم برخوردار این شهر نیازمند تامین اعتبار ویژه است.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 09 January 2021

به گزارش تابناک،عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در نشست با شورایاران محله‎های جنوبی بوشهر با قدردانی از تلاش آنها اظهار داشت: در مجموع تامین ۲۸ میلیارد تومان اعتبار می‎تواند بخشی از مشکلات این محله‌ها را کاهش دهد.

وی بیان کرد: شورایاران محله‌ها بدون دریافت هزینه‌ای بدنبال توسعه و عمران محلات خود هستند که این رویکرد خودجوش و داوطلبانه آنها برای کمک به عمران و آبادانی شهر قابل تقدیر است.

برزگرزاده تاکید کرد: محله‌‏های جنوبی بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده و با مسائل و مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آنها اقدام جدی شود.

وی بیان کرد:  ایجاد مکان ورزشی، فضای سبز و پارک، رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت، نظارت بر ساخت و سازها، ساماندهی فاضلاب و جمع آوری منظم زباله از جمله مشکلات شورایاران محلات جنوبی است.

برزگرزاده اظهار داشت: در این ارتباط پیشنهاد می‎شود با اصلاح بودجه سال جاری برای هر کدام از ۱۴ محله جنوبی۲ میلیارد تومان اختصاص داده شود.

وی گفت: با تحقق این میزان اعتبار می‎توان در زمینه رفع مسائل و مشکلات محلات در مدت باقی مانده تا پایان سال رضایت‌‎مندی هرچه بیشتر َشهروندان ساکن در این محله‎ها را فراهم کرد.

برزگرزاده افزود: در کنار این بودجه باید عملیات اجرایی پروژه‌های شاخص محلات جنوبی مثل گذر سرتل به تنگک و کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها هم سرعت‎بخشی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار