تابناک ــ مدیرعامل شهرک شیلاتی "رود شور" استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه این شهرک در زمینی به مساحت ۳هزار و ۶۰۰هکتار گفت: فاز نخست شهرک شیلاتی استان بوشهر در خردادماه سال آینده برای تولید ۱۵هزارتن میگوی پرورشی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 10 January 2021

به گزارش تابناک،امان‌الله شجاعی با اشاره به اجرای طرح شهرک شیلاتی "رودشور" استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 3هزار و 610هکتار از سوی بخش خصوصی اجرا شده است.

وی با اشاره به ایجاد 53قطعه 50هکتاری در شهرک شیلاتی رودشور گناوه تصریح کرد: سرمایه‌گذاران فعالیت خود را در این شهرک برای ایجاد زیرساخت‌ها آغاز کرده‌اند که تاکنون برای این مهم 80میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر هزینه سرمایه‌گذاری هر قطعه 50هکتاری برای پرورش میگو را 15میلیارد تومان دانست و بیان کرد: امسال 23هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شده و پس از اتمام کار و به بهره‌برداری رسیدن کامل شهرک شیلات رودشور، در فاز نخست سالانه 15هزارتن و در مجموع 38هزارتن میگو  در استان بوشهر تولید می‌شود.

شجاعی بیان کرد: با عملی‌شدن دانش‌روز و تجربه بشری در شهرک شیلاتی رودشور و تبدیل آن از نیمه متراکم به فوق متراکم با احتساب تولید کنونی در سایر نقاط استان و در چند سال آینده، تولید  میگوی پرورشی استان بوشهر به بیش از 100هزارتن خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: فاز نخست شهرک شیلاتی استان بوشهر در خردادماه سال آینده برای تولید 15هزار تن میگوی پرورشی افتتاح می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار