دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خبر داد:
تابناک-دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بستری‌های کرونا در بوشهر افزایش یافته است گفت: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 12 January 2021

به گزارش تابناک، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بستری‌های کرونا در بوشهر افزایش یافته است گفت: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز استان بوشهر یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۰ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۸۳۲ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۸۴۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۳۶ نفر مورد مثبت قطعی و ۷ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار