نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با اشرافی که اعضای کمیسیون با مسائل و مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ پیدا کرده‌اند با دقت نظر بیشتری مسائل و مشکلات این جزیره در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 15 January 2021

به گزارش تابناک، عبدالکریم جمیری در حاشیه سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به جزیره خارگ در گفتوگو با خبرنگاران با بیان اینکه خارگ از افتخارات ایران اسلامی و از مهمترین مراکز تأثیرگذار و نقش آفرین در اقتصاد ملی است، اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از خارگ و پایانه‌های نفتی این جزیره بازدید کنیم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: صنعت نفت تلاش‌های زیادی داشته است و مردم عزیز خارگ نیز از خودگذشتگی و همت والایی داشته‌اند تا نقش استراتژیک این جزیزه در عرصه اقتصاد امروز اینقدر درخشان و مثمرثمر باشد. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون انرژی وظیفه دارد مسائل مهم صنعت نفت را برای تقویت این صنعت و رفع موانع و مشکلات پیش روی آن به خوبی بشناسد و برای ایفای نقش مجلس شورای اسلامی در دو حوزه قانونگذاری و نظارت میدانی برنامه‌های مناسب ارائه بدهد. 

وی گفت: از تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی که عمدتا در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی متخصص و صاحب نظرند برای حضور در جزیره خارگ دعوت کردیم تا حضور پیدا کنند و انتظار داریم با اشرافی که اعضای کمیسیون با مسائل و مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ پیدا کرده‌اند با دقت نظر بیشتری مسائل و مشکلات این جزیره در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی شود. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین روز حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر و جزیره خارگ از شرکت پایانه‌های نفتی، شرکت نفت فلات قاره و شرکت پتروشیمی خارگ بازدید به عمل آمد و اعضای کمیسیون با مظاهر خودکفایی و بومی‌سازی صنایع و تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات عظیم نفتی و همچنین معضلات و مشکلات این صنعت آشنا شدند. 

جمیری ادامه داد: اعضای کمیسیون انرژی از سکوهای نفتی شرکت نفت فلات قاره در منطقه نفتی بهرگان و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید خواهند کرد. 

براساس این گزارش ۹ نفر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه صبح روز گذشته وارد استان بوشهر شدند. 

تلاش مجلس برای رفع مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه و عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دو نماینده استان بوشهر در کمیسیون انرژی و شش تن از اعضای دیگر کمیسیون در این سفر حضور دارند. 

معاون تولید شرکت ملی نفت، مدیرکل امور مجلس وزارت نفت و مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اعضای کمیسیون انرژی مجلس را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار