رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با صدور مجوز تاسیس ۱۶۵ واحد صنعتی تا پایان آذرماه سال جاری در این استان پیش بینی اشتغال‌زایی این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 16 January 2021

به گزارش تابناک، سید حسین حسینی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شمار مجوزهای تاسیس صادرشده در این ۹ ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۴۰ درصد و از لحاظ پیش بینی سرمایه ۱۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

 وی افزود: میزان پیش‌بینی سرمایه‌گذاری و اشتغال این شمار جواز تاسیس به ترتیب ۱۷ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال و چهار هزار و ۸۱۲ نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: برای تحقق جهش تولید، اعطای تسهیلات تکمیل طرح‌های صنعتی با ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی به بالا در مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر از اولویت‌های این سازمان است.

حسینی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون درمجموع ۵۸۹ فقره جواز تاسیس صنعتی صادرشده با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۲۱۲ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۹ هزار و ۹۹۷ نفر در استان بوشهر وجود دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌‍اند، اما بیش از ۱۳ درصد از این شمار پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار