سخنگوی ستاد ملی کرونا:
تابناک- معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و رژه موتوری بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 18 January 2021

به گزارش تابناک،علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: کاهش موارد ابتلاء و بستری کرونا در کشور به معنای پایان کرونا و محدودیت‌ها نیست و باید همچنان با جدیت مراقب باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت همه موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه باعث افزایش موارد ابتلاء و بستری و فوتی‌های ناشی از آن می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا در رابطه به نحوه برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری بیان کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند سال‌های قبل برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود تاکید کرد: سخنرانی رئیس جمهور در ۲۲ بهمن امسال هم از طریق صداوسیما به صورت زنده و بدون حضور جمعیت، برای سراسر کشور پخش خواهد شد.

رئیسی ادامه داد: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که جشن و مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شود که می‌تواند به صورت خانوادگی هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم به هیچ وجه نمی‌تواند به صورت پیاده باشد و این رژه خودرویی تماشاگر هم ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار