تابناک- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در استانداری بوشهر از کسب مجوز اولیه ۲ حزب برای آغاز فعالیت در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 19 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک بوشهر، خسرو دهقانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت احزاب یکی از عوامل پویایی درجامعه است، اظهارداشت: طبق در خواست‌های صورت گرفته جهت فعالیت دو حزب سیاسی در استان بوشهر این درخواست در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی بررسی شد.

وی با بیان اینکه درخواست تاسیس حزب "مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر" در این کمیسیون مورد تایید قرار گرفت، افزود:  درخواست هیات موسس این حزب در جلسه ۱۵ دیماه ۱۳۹۹  کمیسیون ماده ۱۰ پس از بررسی مرام‌نامه، اساس‌نامه و سایر مدارک با تاسیس این حزب استانی موافقت شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در استانداری بوشهر با اشاره به اینکه این حزب می‌تواند اقدام به عضوگیری کند، بیان‌کرد: هیات موسس حزب مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر برای دریافت پروانه فعالیت نهایی باید در مدت ۶ ماه از تاریخ صدور مجوز تاسیس، نسبت به برگزاری مجمع عمومی و  تصویب مرام‌نامه و اساس‌نامه مطابق مفاد قانون، انتخاب شورای مرکزی و بازرسان اقدام و علاوه بر آن اسناد تاسیس دفاتر رسمی را حداقل در یک سوم شهرستان‌های استان بوشهر ارائه کنند.

دهقانی خاطرنشان کرد: مدارک این حزب برای تائید پروانه تاسیس به کمیسیون ارجاع شد و پس از طی این فرایندها پروانه تاسیس حزب از سوی کمیسیون ماده ۱۰ صادر می‌شود.

وی گفت: همچنین در این کمیسیون مجوز شعبه استانی حزب سراسری "جامعه اسلامی مدیران ایران" در استان بوشهر نیز صادر شد.

انتهای پیام/ ن۲۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار