مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر :
تابناک- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در شهر جدید عالیشهر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 20 January 2021

به گزارش تابناک، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در این آیین گفت: از این شمار پنج پروژه افتتاحی شامل دبیرستان ۱۲ کلاسه سردار سلیمانی، هنرستان ۱۲ کلاسه شهید خسرو دروازه‌بان، تکمیل آماده سازی معابر، زمین ورزشی چند منظوره روباز و کانون پرورش فکری و فکری کودکان و نوجوانان است که با اعتبار ۱۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

علی مقاتلی افزود: همچنین در این آیین عملیات اجرایی پنج پروژه شامل پارک‌های بهاران، تابان و مهرگان، مسیر دوچرخه سواری، دی کلینیک دکتر امیرانی نیز با اعتبار ۳۹۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

وی ادامه داد: زمین چند منظوره روباز پرورش با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع،  دبیرستان ۱۲ کلاسه سردار شهید قاسم سلیمانی با ۷۷ میلیارد ریال اعتبار در زمینی  به مساحت۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و هنرستان ۱۲ کلاسه شهید خسرو دروازه‌بان نیز با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال و زیر بنای سه‌هزار و ۶۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده‌است.

مقاتلی عنوان کرد: همچنین پروژه تکمیل آماده‌سازی معابر شهری عالیشهر نیز به متراژ ۲۶ هزار متر مربع با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع  است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ارتباط با پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده‌است اظهار داشت: عملیات اجرایی پارک‌های تابان و بهاران در مجموع با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و مساحت هفت هزارو ۸۵۰ متر مربع به اجرا در آمده‌است.
 وی افزود: مدت زمان اجرای این ۲ پارک هشت‌ماه تعریف شده‌است و پارک مهرگان نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در ۱۲ ماه اجرا خواهد شد.

مقاتلی اظهار داشت: مسیر دوچرخه عالیشهر سواری نیز از ضلع شمالی بلوار خلیج فارس و ضلع شرقی بلوار زیتون به طول ۱۴ هزار متر پیش بینی شده که فاز نخست آن به طول یکهزار و ۹۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال اجرا می شود.
 وی یادآورشد: دی کلینیک دکتر امیرانی نیز در زمینی به مساحت یکهزار و ۹۰۰ متر مربع و با ۳۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
مقاتلی افزود: پیش بینی شده این کلینیک سال آینده مورد بهره برداری گیرد که شامل اورژانس، داروخانه، فیزیوتراپی، مطب‌های پزشکی، رادیولوژی و غیره است.

شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و به منظور اسکان جمعیت سرریز شهر بوشهر احداث شده‌است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار