مدیرکل تبلیغات بوشهر:
تابناک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تقویت تعامل و هم‌افزایی با نهادهای انقلابی برای تقویت جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی در این استان از رویکردهای این اداره کل است و آمادگی دارد عملیات‌های مشترک فرهنگی اجتماعی را طراحی و اجرا کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 21 January 2021
مدیرکل تبلیغات بوشهر: آماده طراحی و اجرای عملیات فرهنگی مشترک هستیم

به گزارش تابناک ،حجت‌الاسلام طاهری در نشست با فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر بیان کرد: تولید و ارائه‌ محتوای مناسب لازمه عملیات فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه است که باید همواره  مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تبیین فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی یکی از پنج اولویت‌ مهم تبلیغی مجموعه تبلیغات اسلامی بوشهر است و در این ارتباط استفاده از همه ظرفیت‌ها به صورت یکپارچه برای تقویت روحیه استکبارستیزی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر با دارا بودن شخصیت‌های استکبارستیز چون شهیدان رئیسعلی دلواری، ابوتراب عاشوری، نادر مهدوی، شهید بیژن گُرد می‌تواند به قطب مقاومت در کشور و منطقه تبدیل ‌شود.

طاهری تاکید کرد: مبلغان باید بتوانند اثر الگوپذیری از امام حسین(ع) را در شرایط کنونی انقلاب اسلامی و روش نقش‌آفرینی مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب تبیین کنند.

وی گفت: نهادینه کردن سیره استکبار ستیز شهدا در شیوه تربیتی و تعاملات اجتماعی، نیاز به طراحی دقیق دارد که با بهره‌گیری از آیات و روایات مرتبط با فرهنگ مقاومت، قابل تحقق است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: لازم است برای مقابله و خنثی‌سازی حمله‌ فرهنگی دشمن شد همه فعالیت‌های فرهنگی استان بوشهر تجمیع و یکپارچه تا میزان اثربخشی اقدامات فرهنگی در این استان تقویت شود.

سردار علی رزمجو بیان کرد: سپاه پاسداران استان بوشهر آمادگی دارد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی خود را در اجرای عملیات‌های فرهنگی - اجتماعی مشترک به کار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار