استاندار بوشهر:
تابناک- استاندار بوشهر گفت: کارهای بزرگ و مهمی در هفت سال گذشته انجام شده اما امروز توپخانه‌های تحریف و تخریب در کشور امید مردم را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 21 January 2021
توپخانه‌های تحریف وتخریب امید مردم را هدف قرار داده است

به گزارش تابناک، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: بر اساس گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی میزان اجرای خط ریلی در کشور در هیچ دولتی به این اندازه اجرا نشده است ولی عده ای درصدد هستند دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

وی اضافه کرد: یکی از ضعف‌های دولت این است که با وجود اجرای طرح‌های مهم اما زبان خوبی برای بیان آن‌ها وجود نداشته در همین راستا باید اطلاعات طرح‌های اجرا شده درسامانه تعیین شده ثبت شود.

گراوند گفت: در همین راستا مدیران باید اطلاعات دقیق اجرای پروژه‌ها را در سامانه ثبت کنند تا درحق مدیران و دولت جفا نشود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم و مختلف در استان بوشهر اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر در دولت تدبیر و امید غیر قابل قیاس و سه برابر دولت‌های گذشته است و همین امر منجر شده  امروز مشکلات آبرسانی در این استان به کمترین میزان خود برسد.

گراوند یادآور شد: همچنین در زمان حاضر پروژه‌های مهم آبرسانی در استان بوشهر در حال اجرا هستند وسرعت بخشی در تکمیل این پروژه‌ها ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به انقلاب سد سازی در این استان گفت: سد خائیز تنگستان باید در ۲ دولت انجام شود ولی این سد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین ساخت بدنه سد دالکی دشتستان نیز سرعت یافته و سد باغان هم پیشرفت قابل توجهی دارد.

گراوند ادامه داد: کارهای بزرگی در استان بوشهر در خصوص اجرای طرح‌های سدسازی، ساخت مخازن ذخیره آب، اصلاح شبکه آبرسانی و آب شیرین‌کن انجام شده که باید اطلاعات آنها در سامانه مورد نیز ثبت شود.

وی با اشاره به وضعیت مشارکت اقتصادی  در استان بیان کرد: نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است و می‌طلبد استان بوشهر با این همه ظرفیت همه توان خود را به کار گیرد تا زمینه مشارکت اقتصادی و طرح‌های اشتغال‌زایی افزایش یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر کمک و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها گفت: بخش خصوصی و مردم پای کار هستند و کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است که ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، حل مشکلات مردم باید در اولویت برنامه مدیران قرار بگیرد.

گراوند، حل مشکلات مردم استان بوشهر با پیگیری مدیران از طریق وزارتخانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیران باید با تغییر نگاه‌ها از ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند.

وی گفت: با تصویب اعتبار طرح سرشماری نخیلات تلاش می‌شود با کمک جهاد کشاورزی و مردم این طرح انجام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر سرعت بخشی در اجرای طرح‌های آبزی‌پروری افزود: حل مشکلات سرمایه‌گذاران پرورش ماهی باید با تشکیل کارگروه تخصصی با تعامل دستگاه‌های ذیربط مورد توجه قرار بگیرد و مشکلات این بخش برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار