معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت استان در عرصه تولید و صادرات خرما خبرداد:
تابناک ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت استان در عرصه تولید و صادرات خرما گفت: در این راستا اسفندماه امسال سومین جشنواره خرما و صنایع وابسته همزمان با هفته بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 21 January 2021
جشنواره خرما و صنایع وابسته اسفندماه در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش تابناک، سعید زرین‌فردر نشست بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی دولتی مرتبط با تولید و صنایع فرآوری خرما جایگاه استان  را در عرصه تولید این محصول را برشمرد و اظهار داشت: سالانه  از 6 میلیون اصله نخل استان بوشهر افزون بر 165 هزار تن محصول خرما تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

وی، جایگاه استان بوشهر در عرصه تولید و صادرات خرما را مهم دانست و بیان کرد: توسعه صنایع تبدیلی، فرآوری و سردخانه‌ در باغات خرما در اولویت قرار داشته که در 3 سال گذشته این مهم توسعه یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری موفق جشنوار خرما در سال‌های گذشته در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری موفق جشنواره اول و دوم خرما در استان بوشهر و تاثیر مثبت این رویداد بر توسعه صنعت خرما در سال‌های گذشته تلاش می‌شود سومین جشنواره خرما  و صنایع وابسته همزمان با هفته بوشهر در اسفند ماه برگزار شود.

زرین‌فر افزود: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، ضمن رعایت پروتکل بهداشتی مرتبط با این ویروس، تلاش می‌شود که از امکانات فناوری اطلاعات و فضای مجازی و غیرحضوری حداکثری بهره‌برداری در برگزاری سومین جشنواره خرما  و صنایع وابسته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار