ارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت:
تابناک-کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سرعت باد در استان بوشهر افزایش می‌یابد و احتمالا شاهد ورود گرد و غبار به استان باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 21 January 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیام مساعدی در گفت‌وگو باخبرنگار تابناک اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امشب سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با تداوم وزش باد، طی روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح استان و بر روی دریا، ضمن کاهش محسوس دما و احتمال نفوذ گردوخاک از مناطق همجوار به استان، دریا نیز کاملاً مواج و طوفانی خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین از اواخر وقت امشب تا ظهر فردا وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، از اواخر شب وزش شدید باد و گاهی گردوخاک، در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب شمال غربی با سرعت ۱۸ تا ۵۰ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، از اواخر شب به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ و فردا ۱۲۰ تا ۲۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار