انشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران :
تابناک - جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برخورد قاطع با مسائلی همچون تیراندازی در عروسی‌ها خبر داد و گفت: هیچگونه مماشاتی در برخورد با ارازل و اوباش نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ 22 January 2021
مماشاتی در برخورد با اوباش نداریم/برخورد با تیراندازی در عروسی‌ها

 

به گزارش تابناک، سردار قاسم رضایی پنجشنبه‌شب در حاشیه نشست با فرماندهان انتظامی و مرزبانی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از الگوهای مرزبانی در کشور است و سرزمین بزرگانی چون رئیس‌علی دلواری است.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدوی از سمبل‌های مقاومت است افزود: در نیروی انتظامی همه با ایثار و فداکاری در حال حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

جانشین ناجا با اشاره به اشراف اطلاعاتی و تسلط نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف بیان کرد: در حوزه مرزها شاهد افزایش ۲۹ درصدی کشفیات قاچاق هستیم و در حوزه انتظامی نیز کشفیات قاچاق ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی به کاهش میزان وقوع تصادفات در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه مقابله با سرقت که دغدغه جدی مردم است در سطح کشور و به ویژه استان بوشهر اقدامات قابل توجه‌ای را داشته‌ایم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت باید به مسائلی همچون مسکن و خودرو توجه شود تصریح کرد: صنعت باید امنیت و ایمنی خودروها را بیشتر کند تا سرقت آنها سخت‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هیچ مماشاتی را با افرادی که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند نخواهد داشت ادامه داد: هر فرد، مجموعه و یا گروهی که بخواهد آرامش مردم را به هم بریزد نیروی انتظامی این موضوع خط قرمز خود می‌داند.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از استفاده از سلاح در مراسم و عروسی‌ها در برخی نقاط کشور تاکید کرد: این مسائل جرم است و نیروی انتظامی اجازه تبدیل این بدعت‌ها به عادت را نخواهد داد.

سردار رضایی با تأکید بر توجه به قوانین بازدارنده گفت: باید قوانین بازدارنده باشد وقتی سارقی برای چندمین بار دستگیر می‌شود نشان از خلاء و ضعف قانونی است که باید قوانین و مقررات و اجرای آن بازدارنده باشد و تا این نوع جرایم تکرار نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار