معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدارس در سه گروه مجاز می توانند فعالیت های آموزشی خود را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 24 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: گروه اول مدارس روستایی هستند که امکان دسترسی به اینترنت و شبکه شاد را نداشته، به این مدارس مجوز داده شده که در راستای هماهنگی که بین فرمانداران و رییس شبکه بهداشت و رییس آموزش و پرورش شهرستان انجام می شود و با هماهنگی کامل این مدارس و با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت تعداد دانش آموزان خدمات آموزشی را ارائه دهند.
وی اظهار داشت: در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار دارند، مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز می توانند به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.
وی تاکید کرد: در پایه های اول و دوم ابتدایی حضور دانش‌آموزان به صورت اختیاری بوده و محدودیت کلاس ها باید زیر ۱۰ نفر باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: برای گروه های فنی حرفه ای نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداکثر ۱۰ دانش آموز امکان فعالیت میسر است.
وی گفت: چک لیست هایی مربوط به خود ارزیابی و مواردی که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، به همکاران آموزش و پرورش اعلام شده و دوستان باید در مدارس این موارد را رعایت کنند.
دکتر علیمحمدی گفت: در هفته اول که از امروز آغازشده است خود ارزیابی صورت می‌گیرد و مدارس باید با توجه به فرایندها و پایش هایی که در چک لیست ها عنوان و تعریف شده، موارد نقض را برطرف نموده تا منعی برای ارائه خدمات آموزشی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار