سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبرداد:
تابناک- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تاکنون ۷۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب دیده از کرونا در این استان به بانک‌های عامل داده شده که ۶۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 25 January 2021

به گزارش تابناک،مصدق کشاورزی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگاران  افزود: این میزان تسهیلات برای حمایت از پنج هزار و ۶۲۶ نفر در قالب ۲ هزار و ۶۸۹ واحد کارگری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۹۰ درصد درخواست‌های مربوط به کرونا در استان بوشهر پرداخت شده و تلاش می‌شود مابقی درخواست‌ها نیز به زودی پرداخت شود.

کشاورزی درخصوص اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر اضافه کرد: کل اعتبارات مرحله پنجم اشتغال پایدار روستایی ۳۰۴ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده  و از این میزان تاکنون ۲۹۸ میلیارد تومان انعقاد قرارداد و پرداخت انجام شده است.

وی یادآورشد: با پرداخت این میزان اعتبار چهار هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر ایجاد می‌شود.

کشاورزی در خصوص اقدام ملی مسکن کارگران گفت: یک هزار و ۵۰ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان پس از استعلام از سامانه‌های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: تسهیلات و اقدام‌های حمایتی وزارتخانه ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف، مشمول متقاضیانی می‌شود که پرداخت اولیه آنها کامل شده باشد.

کشاورزی گفت: در این راستا مهلت افتتاح حساب برای واریز مبلغ آورده اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن تا پایان دی ماه سال جاری بوده است.

وی اظهارداشت: طبق تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت راه و شهرسازی فارغ از تمام امتیازها و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی، امتیازهای ویژه و تسهیلات خاصی به کارگران داده شده است تا کارگران با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار