رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن سالروز ورود امام(ره) از جوار مزار حاج قاسم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و متناسب با شرایط فعلی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 25 January 2021

حسین انجم‌شعاع صبح امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های کارگروه‌های ستاد دهه فجر ارسال شده است اظهار داشت: این برنامه‌ها باید به تهران و دفتر امام جمعه و استاندار کرمان ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه زمان و مکان دقیق برنامه‌ها برای استفاده مردم و حضور رسانه‌ها باید اطلاعرسانی شود گفت: امسال ایام دهه فجر مقارن با ولادت حضرت زهرا (س) است و در برنامه‌ها باید فضای شادابی و نشاط با رعایت شئون اسلامی دیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود افزود: بزرگداشت دهه فجر نباید به بهانه کرونا کمرنگ دیده شود و با طراحی برنامه‌های با شرایط روز و ایده‌های نو باید باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه بر مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر تأکید می‌شود گفت: باید از تشکل‌های مردمی برای برگزاری مراسم دهه فجر حمایت شود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه فضای دهه فجر و روحیه شادابی و نشاط به بهانه دهه فجر باید در استان کرمان ایجاد شود افزود: کوتاهی و کمرنگ کردن برنامه‌های دهه فجر به بهانه کرونا پذیرفته نیست و مراسم با جمعیت محدود و البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و یا سایر برنامه‌های بدون جمعیت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز است که جشن پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته شود ادامه داد: مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) در استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این مراسم با جمعیت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود افزود: این مراسم در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار حاج قاسم برگزار می‌شود و سخنران این مراسم زینی‌وند استاندار کرمان است.

وی با عنوان اینکه در ایام الله دهه فجر به مدت 10 روز از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار حاج قاسم برنامه جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده 42 نقطه از شهر کرمان در شب 22 بهمن نورافشانی می‌شود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه رژه خودرویی در دو روز دوازدهم و بیست و دوم بهمن ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود افزود: رژه موتوری و خودرویی دوازدهم بهمن به‌مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره) از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

در این جلسه عباس تقی‌زاده مسئول کارگروه ادارات و نهادهای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان نیز با بیان اینکه تفاوت امسال با سال گذشته در برگزاری برنامه‌ها به دلیل شیوع کرونا است اظهار داشت: آمار مثبت شدن تست‌ها در چند روز گذشته در استان کرمان افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه نیاز است در برگزاری برنامه‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حتماً دقت شود گفت: کارگروه ارزیابی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های دهه فجر را بررسی کرده و تذکر دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار