تابناک- فرماندار بوشهر با بیان اینکه نصب چادر در سواحل شهرستان بوشهر ممنوع است، گفت: مسئولین بی توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دادستانی معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 05 February 2021

عباس جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر در خصوص تصمیم گیری‌های مصوب در ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بوشهر با بیان اینکه یک سری از تصمیمات به صورت کشوری و استان ابلاغ می‌شود، اظهارداشت: اما برخی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها به نسبت رعایت پروتکل‌ها و وضعیت شیوع در هر شهرستان متفاوت است.

وی با بیان اینکه شهربوشهر هر ساله در این فصل مقصد بسیاری از سفرها است، افزود: نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها شروع موج جدید این بیماری را در پی داشته باشد.

فرماندار بوشهر در خصوص پیشگیری از عدم تجمع در ساحل، بیان کرد: باید پیش از برپایی چادر در ساحل ناظرات از این کار افراد را منع کنند.

جمشیدی با عنوان اینکه هر ارگانی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا یک وظیفه دارند، بیان کرد: در صورت مشاهد کوتاهی در انجام کارها مدیران خاطی به دادستان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به صف گرفتن مردم برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز و اساسی، تصریح کرد: در ابتدا برای عدم وقوع این اتفاق تذکر داده شد و درخواست شد که پهنه توزیع این اقلام در مراکز مختلف برای جلوگیری از تجمع انجام شود.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه به دلیل دارا بودن امکانات درمانی محدود ملزم به سخت‌گیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر کوتاهی از هر یک از اقشار جامعه شاهد باشیم با آنها برخورد می‌شود.

جمشیدی در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بوشهر، گفت: طرح شهید سلیمانی، طرح نجات دهنده ای برای کنترل بیماری کرونا است.

وی از همراهی و همکاری آحاد مختلف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد، عنوان کرد: باید افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تشویق شوند.

انتهای پیام/ن۹۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار