سازمان اطلاعات اسرائیل در گزارشی نوشت که ایران پس از شهادت سردار سلیمانی هم همچنان به تلاش های منطقه ای خود علیه این رژیم ادامه می دهد. در بخشی از این گزارش با بیان اینکه از دست دادن شهید سلیمانی ضربه سختی به ایران بوده آمده است: همه حملات ایران از جمله حمله از خاک سوریه در سال ۲۰۱۸ علیه اسرائیل به فرماندهی قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 10 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک، سازمان اطلاعات اسرائیل در گزارشی نوشت که ایران پس از شهادت سردار سلیمانی هم همچنان به تلاش های منطقه ای خود علیه این رژیم ادامه می دهد.

به گزارش آر تی عربی، بخش نظامی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در گزارش سالانه خود به تحلیل خطرات پیش‌روی این رژیم و در راس آنها ایران پرداخت.

در این گزارش آمده است: بیشتر دشمنان اسرائیل در منطقه مانند ایران، حزب الله لبنان، هم پیمانان ایران در سوریه و عراق و یمن و همچنین دو جنبش جهاد و حماس در غزه از بحران های اقتصادی و اجتماعی و بهداشتی رنج می برند اما آن ها از تلاش خود برای تقویت امکانات و تسلیحات برای ضربه زدن به اسرائیل دست نکشیده اند.

در گزارش سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی تاکید شده است: ایران علیرغم اینکه نتوانسته جای ژنرال قاسم سلیمانی را پر کند، اما به تلاش های خود در منطقه ادامه می دهد.

در بخشی از این گزارش با بیان اینکه از دست دادن شهید سلیمانی ضربه سختی به ایران بوده آمده است: همه حملات ایران از جمله حمله از خاک سوریه در سال ۲۰۱۸ علیه اسرائیل به فرماندهی قاسم سلیمانی بود.

سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی است که حملات این رژیم علیه اهداف مقاومت در منطقه برای مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه موفقیت آمیز بوده است اما در عین حال اذعان می‌کند که این مساله هم نتوانسته است ایران را از تلاش های خود بازدارد.

این سازمان همچنین انتظار دارد که هم پیمانان ایران در واکنش به حملات اسرائیل و تقویت موضع مذاکراتی تهران در برابر آمریکا در رابطه با برنامه هسته ای ایران، به رژیم صهیونیستی حملاتی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار