طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ 14 February 2021

به گزارش تابناک، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور طی حکمی از سوی وزیر کشور با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

«با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، انتخابات ۱۴۰۰؛ با مشارکت حداکثری و در شأن ملت بزرگ ایران، در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مطابق با مُرّ قانون رعایت شود.

با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو؛ لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات کشور و اتخاذ تدابیر مناسب و شایسته و همچنین با بکارگیری نیرو‌های متعهد و متخصص در امر انتخابات، برگزاری مستمر جلسات با کلیه دست اندرکاران، پیگیری موضوعات و مصوبات ستاد و اطلاع رسانی دقیق پیرامون روند انتخابات، به نحوی برنامه‌ریزی شود تا فرآیند‌های انتخابات در زمان مقرر اجرا گردد».

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار