تابناک- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا در استان بوشهر دیده نشده است، گفت: ۷۱ درصد از فوتی‌های کرونا در استان را سالمندان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری در ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۹ هزارو ۴۲۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند، اظهارداشت: همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا ۸۵۶ بیمار قطعی و ۱۲ مورد نیز مشکوک بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: ۲۱ مورد از افراد بستری در مراکز درمان استان بوشهر در آی سی یو هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۲۰ نفر نیز ترخیص شدند.

کشمیری با بیان اینکه ۷۱ درصد از جانباختگان بیماران کرونا در استان بوشهر سالمندان هستند، تصریح کرد: همچنین ابتلا و فوت در افراد دارای بیماری دیابت، فشارخون ، بیماری های قلبی و عروقی بالا است.

وی خاطر نشان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی ۱۲۵ تیم هفت هزار نفر را در استان غربالگری کردند و با انجام هزارو ۵۰۰ تست سریع کرونا ۴۰۰ بیمار کرونایی را شناسایی کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار