تابناک - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سردار رمضان زیراهی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه تلاش ویژه‌ای را برای ارائه کمک‌های مومنانه به نیازمندان داشته است و تاکنون هفت مرحله اجرا شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی بین نیازمندان استان طی این هفت مرحله خاطرنشان کرد: اضافه کرد: در هفتمین مرحله کا امروز بوده است، ۷۴۰ بسته مواد غذایی توزیع شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل برنج ۱۰ کیلویی، روغن و گوشت مرغ است خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته مواد غذایی توزیع شده بین نیازمندان ۳۵۰ هزار تومان است.

وی رفع محرومیت و رسیدگی به نیازمندان را از مأموریت‌های مهم سپاه دانست و افزود: در این راستا ضمن اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط محروم، ساخت واحدهای مسکونی ویژه نیازمندان نیز در دستور کار است.

سردار زیراهی با اشاره به ساخت ۶۷۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت کمیته امداد استان بوشهر گفت: هم‌اکنون طرح‌های مهمی در عرصه رفع محرومیت در نقاط استان در حال اجرا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار