فرماندار تنگستان؛
تابناک- فرماندار شهرستان تنگستان با انتقاد از نصب نامناسب سرعت‌گیرها در برخی نقاط این شهرستان، گفت: جاده‌های تنگستان ایمن‌سازی شوند.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 16 February 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان اظهار داشت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش و توجه ویژه به این دو مقوله است.

وی اضافه کرد: سرعت گیرها باید بجا و در محل مناسب نصب شود، در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت گیر و سرعت‌کاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گیر نصب شود.

فرماندار شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی را برعهده دارند و اگر با اطلاع رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات شهرستان مردم و مسئولین را یاری می‌کنند.

رفیعی‌پور بیان کرد: سرعت کاه‌های مسیر ورودی شهر دلوار و مسیر خورموج - اهرم (قبل از میدان گادوی) با نظر کارشناسی پلیس راه کاهش و ایمن سازی لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: ایمن سازی راه‌های مواصلاتی و معابر شهری در اولویت مدیران راهداری و شهرداران قرار گیرد.

فرماندار تنگستان افزود: شهرداران اهرم، دلوار و آباد و دهیار گشی نسبت به جانمایی و اجرای پد بالگرد برای فرود بالگرد در زمان بروز حوادث احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار