تابناک-سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل تبعه خارجی و همدستان وی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 17 February 2021

به گزارش تابناک از قشم،سرهنگ مجتبی راستخدیو در این رابطه گفت: در پی وصول خبر مبنی بر وقوع درگیری بین چند نفر از اتباع خارجی و وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اول با دستورات لازم ، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان و ضارب مقتول پرونده صادر شد افزود: سرنخ ها حاکی از خروج و متواری شدن عاملان درگیری و ضارب اصلی به سمت غرب جزیره بود که با تشکیل چند تیم مجرب عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به همکاری مثال زدنی مجدانه اهالی و جوانان غیور روستای سهیلی در دستگیری عاملان این جنایت اظهار داشت : مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با افتخار قدردان همکاری این عزیزان بوده و این انسجام و تعامل شجاعانه با پلیس را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد امنیت مورد قدردانی قرار می دهد.

سرهنگ راستخدیو تاکید کرد : 4 تن از عاملان حادثه قتل تبعه خارجی که متاسفانه به دست هموطن خود به قتل رسید در کمتر از 12ساعت و قبل طلوع آفتاب روز جاری توسط پلیس دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد : مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده در دستور کار بوده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار