فرماندار شهرستان دشتی؛
تابناک- فرماندار شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد جمعیت عشایری استان بوشهر در شهرستان دشتی ساکن هستند که می‌طلبد توجه بیشتری به این قشر زحمت‌کش صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 17 February 2021

به گزاشر خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالله نادری  در جمع  عشایری دشتی  با بیان اینکه بازگشایی و ترمیم راه‌ها، تامین آب و احداث آب انبار، بهداشت و درمان از جمله فعالیت‌های خوب انجام شده در مناطق عشایری شهرستان دشتی است، اظهار داشت: تلاش می شود با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف وضعیت زندگی عشایر را در این شهرستان بهبود بخشیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ درصد جمعیت عشایری استان بوشهر در شهرستان دشتی ساکن هستند  و در این راستا باید با تلاش مضاعف مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

فرماندار دشتی ببا عنوان اینکه در دولت تدبیر و امید فعالیت های خوبی در این راستا صورت گرفت، بیان کرد:  جهاد کشاورزی این استان باید با توجه به کاهش بارندگی و کمبود علوفه و آب نسبت به رفع این مشکل فوری عشایر اقدام کنند.

نادری گفت: برنامه ریزی شده  تا پایان سال جاری راه دسترسی عشایر به امامزاده محمد(ع) در دهستان طسوج بازسازی و ترمیم می شود و تلاش داریم نقاط حادثه خیز این محور هم اصلاح شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار