تایناک- فرمانده مرزباني استان بوشهر از کشف 40 ميليارد ريال کالاي قاچاق و توقيف يک فروند شناور باري در بندر کنگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 17 February 2021

به گزاشر خبرگزاری تابناک از بوشهر، سردار  ولی اله رضايي‌نژاد  اظهار داشت: دريابانان کنگان با اشراف اطلاعاتي از اقدام قاچاقچيان مبني بر حمل کالاي قاچاق با يک شناور و احتمال تخليه آن، بلافاصله بررسي ويژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامي به موقع موفق به توقيف شناور شدند.

وی افزود: پس از بازديد مأموران از شناور توقيفي، تعدادي کالاي قاچاق شامل 130 عدد ساعت مچي هوشمند، 2 هزار و 480 عدد لوازم جانبي موبايل، 4 هزار عدد سوزن تتو، 340 کيلوگرم کشمش، 12 دستگاه اسپيکر، يک دستگاه کپي، 180 کيلوگرم وسايل خرازي و حدود 2 هزار و 600 عدد لوازم آرايشي کشف شد.

فرمانده مرزباني استان بوشهر تصریح کرد: برابر نظريه کارشناسان ارزش ريالي کالاي مکشوفه 40 ميليارد ريال برآورد شده و در اين راستا 5 ملوان به همراه ناخدا دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

سردار رضايي‌نژاد خاطرنشان کرد: دريابانان با اشراف اطلاعاتي و عملياتي و کنترل دقيق شناورهاي تجاري و صيادي از ورود هرگونه کالاي قاچاق جلوگيري و عرصه را بر قاچاقچيان، مجرمان و افراد سودجو تنگ خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار