استاندار بوشهر؛
تابناک- استاندار بوشهر با بیان اینکه شعب اخذ رای استان بوشهر در انتخابات ۱۴۰۰ افزایش میابد، گفت: باید آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات با شرایط کرونایی فراهم شود.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 20 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین رویداد سال 1400 کشور خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات، منویات ایشان هم مد نظر ستاد انتخابات است و لوازم مشارکت حداکثری در انتخابات باید فراهم شود.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حضور همه سلایق و جناح های سیاسی در انتخابات است، لذا با این حضور مشارکت اتفاق خواهد افتاد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور است، افزود: همه باید برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تلاش کنیم چرا که این امر در تداوم و استمرار نظام تاثیرگذار خواهد بود.

گراوند گفت: همه کمیته های ستاد انتخابات استان، از هم اکنون برنامه ریزی لازم برای تامین نیازمندی ها و رفع کمبودهای خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا زیرساخت های لازم برای برگزاری روند اجرایی انتخابات به صورت الکترونیک فراهم شده و ستاد انتخابات آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو گفت: با توجه به شیوع کرونا، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی شعب اخذ رای در استان افزایش می یابد و شعب اخذ رای در اماکنی که امکان تهویه هوا وجود ندارد جابجا شوند.

وی تاکید کرد: صیانت از آرا و اجرای دقیق قانون وظیفه اصلی ستاد انتخابات در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افرود: در مورد انتخابات شوراها هم رعایت قانون در صلاحیت افراد مد نظر ستاد انتخابات باشد.

گراوند بر رصد و تحلیل شرایط انتخابات در استان بوشهر توسط ستاد انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار