فرماندار بوشهر؛
تابناک- فرماندار بوشهر با بیان اینکه برای انجام سفرهای نوروزی احساس خطر می‌کنیم، گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در ادارات جای تاسف دارد و سهل انگاران باید به تخلف اداری معرفی شوند.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 22 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی امروز در ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه یک سال از شیوع ویروس کرونا در استان می‌گذرد، اظهارداشت: ستاد مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این ویروس درحالی که هنوز نتایج انتخابات ۹۸ اعلام نشده بود در فرمانداری شهرستان بوشهر تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ما از کسی که به ویروس کرونا مبتلا است فراری هستیم اما کادر درمان در کنار بیماران تا بهبود می‌مانند، افزود: کادر درمان در این ایام به درستی نقش خودرا ایفا کردند و شهدای سلامت زیادی نیز در این ایام در کشور داشتیم.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه در ابتدای شیوع کرونا کشورهای دیگر از فروش ملزومات مورد نیاز مقابله با کرونا به ایران خودداری کردند، بیان کرد: با هدایت رهبری، ورود مردم و نیروهای جهادی سبب شد الان در این زمینه خودکفا شویم و این ملزومات را صادر می‌کنیم.

جمشیدی با عنوان اینکه بیماری کرونا در کشور و استان پایان نیافته، تصریح کرد: تنها نسخه شفا بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح نجات دهنده در این راستا طرح شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۵ شرکت تولید ملزومات مقابله‌ای با ویروس کرونا در شهرستان بوشهر به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ملزومات با قیمت مناسب در استان و شهرستان بوشهر در اختیار شهروندان است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه عدم رعایت پدوتکل‌ها در ادارات جای تاسف دارد، گفت: در ادارات باید ۱۰۰ درصد پروتکل‌ها رعایت شود، هر رئیس اداره مسئول ستاد کرونای اداره خود است و باید افراد سهل انگار را به تخلف اداری معرفی کند.

جمشیدی با عنوان اینکه ممنوعیت ها در سواحل و ورود به شهرستان بوشهر همچنان اجرا می‌شود، افزود: در صورت عدم توجه متولیان روزبازار ها به رعایت کرونا این مراکز تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع ممنوعیت تردد و ورود به استان تابع تصمیم گیری های ستاد ملی کرونا هستیم، عنوان کرد: اما برای عادی سازی و انجام سفرهای نوروزی احساس خطر می‌کنیم.

فرماندار بوشهر گفت: به هیچ عنوان مناسبت‌هایی مانند "روز بوشهر" ، "روز چغادک" و "روز عالیشهر" به صورت حضوری برگزار نمی شود و تمامی برنامه ها باید مجازی انجام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار