معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دموکراسی جایگزینی ندارد، گفت: حضور نمایندگان سلایق مختلف زمینه انتخابات پر شور را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 23 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی امروز در جلسه کارگاه آموزشی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ویژه بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری های سراسر استان با بیان اینکه ما به عنوان مجری انتخابات در هر شرایطی  موظف به برگزاری انتخابات قانونمند هستیم ، اظهارداشت: در استانه انتخابات فشارهای حداکثری آمریکا و هم پیمانان آن برای دلسرد کردن مردم بیش از پیش است.

وی با بیان اینکه ما در شرایطی به استقبال انتخابات می رویم که تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمن همچنان باقی است، افزود: خوشبختانه بر اساس اطلاعات دریافتی تمایل به مشارکت در انتخابات به عنوان مهمترین رویداد ملی روز به روز در حال افزایش است و وظیفه همه است تا شرایط حضور حداکثری در انتخابات مطابق منویات مقام معظم رهبری فراهم کنند. 

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه  انتخابات حداکثری دارای موئلفه ها و متغیرهای متنوع و زیادی است، بیان کرد: بسیاری از دستاوردهای مردم سالاری کمک می کنند که مردم انگیزه حضور در انتخابات را داشته باشند.

ایرانی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که دموکراسی به عنوان ابزار اداره جامعه جایگزینی ندارد، تصریح کرد: بنابراین اگر خدای ناخواسته تاثیر رای مردم را نادیده بگیریم چه جایگزین می‌توان  برای آن به مردم عرضه کرد.

 وی در خصوص تاثیر مشارکت حداکثری، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم نماد تاثیرگذاری در یک نظام مردمسالار، پویا و پرنشاط خواهد بود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به فرامین اخیر مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مشارکت حداکثری گفت:  باید الزامات قانون اساسی را بپذیریم و بر اساس آن عمل کنیم و شرایط را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.

ایرانی عنوان کرد:همه ارکان انتخابات از جمله ناظرین و مجریان انتخابات نیز  باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند و مردم این اطمینان را داشته باشند که بر اساس مر قانون انتخابات برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات و صیانت از رای تک‌تک افراد خود مولفه مهمی است که باعث افزایش مشارکت می شود، بیان کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای شکل بگیرد که حضور نمایندگان همه سلایق در انتخابات رقم بخورد و شاهد انتخابات پرشور و حداکثری باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار