تابناک- معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی باشگاه ورزش‌های هوایی ا ستان بوشهر گفت: تمام مدیران این باشگاه‌ها باید از مربیان دارای مدرک مربیگری ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸ 01 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ظهر امروز در جلسه انجمن ورزش‌های هوایی با اشاره به راه‌اندازی ورزش‌های هوایی در سایت‌های مختلف استان بوشهر اظهار داشت: تمام مدیران باشگاه‌های انجمن ورزش‌های هوایی استان که از مربیان هوایی سازمان هواپیمایی کشور استفاده می‌کنند باید با این مربیان قطع همکاری و از مربیان دارای مدرک مربیگری ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی استفاده کنند.

وی با تاکید بر استقرار تجهیزات لازم اورژانسی در هنگام اجرای برنامه‌های ورزشی افزود: تمامی باشگاه‌های ورزش‌های هوایی استان در هنگام پرواز در سایت‌های هوایی استان باید مربی حضور داشته و عوامل هیئت پزشکی و آمبولانس  مستقر باشد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: شرایط برگزاری کلاس آموزشی ورزش‌های هوایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای توسعه این رشته  برگزار می‌شود.

 کشتکار بیان کرد: این ورزش ضمن مفرح بودن خطراتی دارد و باشگاه‌های که بدون مجوز فعالیت کنند تعطیل می‌شوند.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: پروانه باشگاه‌های ورزش هوایی در حال صدور است و تمامی باشگاه مکلف به دریافت پروانه فعالیت هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار