مدیر امور آبفا سنندج گفت: در سالجاری بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه آب و بالغ بر ۲۰ هزار و ۳۰۰ متر نیز در شبکه فاضلاب اصلاح و توسعه انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 01 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مازیار سهراب نژاد اظهار کرد: با توجه به ضرورت اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب به صورت مداوم این کار انجام شده و تاکنون در سالجاری ۴۴ هزار و ۳۵ متر عملیات در این زمینه اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: طرح‌های مختلف آب و فاضلاب را در حوزه شهری و روستایی جهت اجرایی شدن در دستور کار داریم که از آن جمله پروژه ­های شهری شامل ارتقاء آبرسانی به شهر شویشه در شهرستان سنندج، توسعه تأسیسات فاضلاب شهر سنندج و توسعه شبکه آب سنندج می‌باشد.
مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: همچنین پروژه­های روستایی نیز شامل ایجاد و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاها، تأمین آب و آبرسانی به روستا‌های کرجو، جنت بو، چرمیله، فطره­ زمین، کانی دره­ کوله، تازه­ آباد عیسی­آباد، گزردره، زونج، صیدان، نوره و حسین ­آباد، ایجاد تأسیسات فاضلاب روستا‌های اولویت ­دار (سراب قامیش و قلیان)، احداث مجتمع­‌های نگل _ برقرو، برازان _صلوات ­آباد و تک روستایی، شامل قلیان و جنت ­بو می‌باشد.
سهراب نژاد تعداد  مخازن موجود شهرستان سنندج را ۳۴ باب با ظرفیت حدود ۱۱۲ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: تعداد مشترکان شهری حدود ۱۵۹ هزار و مشترکان روستایی شهرستان نیز بالغ بر ۱۸ هزار مشترک هستند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار