معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم تخلف یک فرد را پای یک نهاد ننویسند، گفت: نباید خدمات نظام شورایی را نادیده بگیریم.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ 04 March 2021

به گزارش تابناک در بوشهر، محمد تقی ایرانی  در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: پس از تجربه ۵ دوره در عمل تاثیر خدمات شوراها در شهر و روستا کاملا مشهود است البته برخی نواقص و گاها تخلفات سبب نگرانی است ولی سبب نمی شود خدمات گسترده نظام شورایی را نادیده بگیریم . با متخلف در جای خود برخورد میشود و از خادمین و دلسوزان مردم تقدیر خواهد شد .

ایرانی اضافه کرد: اگر مردم ولی نعمت هستند و ارزش و جایگاه دارند پس نمایندگان منتخب آنان در شورا هم باید محترم باشند.

ایرانی بیان کرد: امروز افرادی توانمند، سالم، متخصص و پاکدست در اتاق فکر برای شهرها تصمیم می‌گیرند که خود برآمده از رای مردم آن شهر هستند.

وی گفت: برخی‌ها تخلف یک نفر را به نام همه شوراها ثبت می‌کنند این درحالی است که براساس دموکراسی اگر افراد در انتخاب خود اشتباهی کنند این فرصت وجود دارد که  اشتباه را هم قانون و هم مردم در دوره بعد اصلاح و تقویت کنند نه اینکه شورایی که برآمده از رای و اراده مردم هست را حذف و نادیده بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: امروز جامعه به این بلوغ رسیده‌است که تخلف یک شخص را پای یک نهاد یا سایر همکاران او ننویسند و البته وظیفه شورای شهر و شهردار بوشهر در این مقطع بسیار سنگین است و باید تلاش بیشتری در خدمت به مردم داشته باشند.

وی گفت: به دلیل جذابیت انتخابات شورا و اهمیتی که مردم برای شهر و روستای محل زندگی شان قائل هستند ما نگران حضور در انتخابات شوراها نیستیم و یقین داریم مردم برای اداره بهتر شهر و روستا ی خودشان فعالانه در این عرصه حاضر می‌شوند.

ایرانی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: حتی اگر یک روز هم از زمان خدمت باقی مانده باشد باید با وحدت، همدلی و انسجام به وظایف خود در قبال مردم عمل شود و تلاش این باشد پروژه ها در فرصت باقی مانده به اتمام برسد. بویژه بوشهر نیاز به میادین عرضه مستقیم میوه و تره بار دارد که باید سریعا ایجاد و ساماندهی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار