معاون وزیر راه و شهرسازی:
تابناک- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشتر تصادفات جاده‌ای استان بوشهر به علت واژگونی خودروها بوده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، داریوش امانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و بهبود وضعیت راه‌های کشور تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و در استان بوشهر نیز طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی از آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از راه‌های شریانی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای طرح‌های ترمیم محورهای جاده‌ای، روکش آسفالت چهار هزار کیلومتر محورهای جاده‌ای در سال گذشته انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به کیفیت بالای محورهای مواصلاتی استان بوشهر در نقاط مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر تصادفات جاده‌ای استان بوشهر به علت واژگونی خودروها بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سن ناوگان راهداری کشور بالای ۲۵ سال است خاطرنشان کرد: خوشبختانه میانگین سن ناوگان راهداری استان بوشهر پایین‌تر از کشوری است که نقش مهمی در خدمات‌رسانی مطلوب و اجرای پروژه‌های راهداری دارد.

امانی از امضای تفاهم‌نامه با ۱۵ استاندار برای اجرای پروژه‌های راهداری خبر داد و بیان کرد: طرح و برنامه مهمی برای تسریع در تکمیل پروژه‌های راهداری تدوین شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم، رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای و پرحادثه، و توجه ویژه به راه‌های جاده‌ای و شریانی از مهمترین موضوعات تفاهم با استانداران است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، ۴۰ درصد هم از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان‌ها و ۶۰ درصد اعتبارات از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار