مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:
تابناک- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان بوشهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ 10 April 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، حمید حیدری بریدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن ویژه محرومان در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و سهمیه بنیاد مسکن استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت مسکن محرومان هستند خاطرنشان کرد: با پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض، هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان ساخته می‌شود.

هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی ساخت مسکن محرومان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از ساخت واحدهای ۵۰ متری خبر داد و افزود: برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد است و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به بنیاد مسکن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان بوشهر ۷۵ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات و ۴۵ میلیارد تومان هم کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

حیدری بریدی اضافه کرد: ۲۳۷ فقره تسهیلات برای خانواده‌های دو معلول به بالا اختصاص یافته که دارای پیشرفت ۸۰ درصدی هستند و ۸۰ درصد واحدها تاکنون تکمیل شده و به متقاضیان واگذار شده است.

مقاوم‌سازی ۵۴ درصد مسکن روستایی

وی میانگین بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در سطح کشور را ۴۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۴ درصد واحدهای مسکن روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۴۵۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است که تسهیلات این طرح به ازای هر واحد به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

استقبال از طرح اقدام ملی مسکن

وی با اشاره به اینکه بقیه هزینه‌ها متناسب با پیشرفت فیزیکی از متقاضیان دریافت می‌شود افزود: این واحدها در مدت ۱۲ ماه ساخته می‌شود و تحویل متقاضیان خواهد شد.

حیدری بریدی با اشاره به استقبال مناسب از طرح اقدام ملی مسکن در استان اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌های کنگان و دشتی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار