نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی در سایت نظنز گفت: نها راه مبارزه با جنایات دشمن اقتدار و ایستادگی است.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 16 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ 27 فروردین 1400

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از سفارشات أکید دین اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان «احسان به نیازمندان» است:

«وَ أَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ‌»
«احسان کنید که همانا خداوند احسان کنندگان را دوست دارد.»
«سوره بقره، آیه 195»

رفع چالش معیشتی نیازمندان موجب سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می‌شود و شخص احسان کننده در دنیا و آخرت موجب لطف و عنایت خداوند قرار می گیرد. امیرمؤمنان امام علی بن ابی طالب علیه السلام در این باره فرموده است:

«نِعْمَ زادُ المَعادِ الإحْسانُ إلى العِبادِ»
«بهترین زاد و توشه برای آخرت، نیکی کردن به بندگان خداست»
«غرر الحکم، ج 6، ص 161، ح 9912.»

در این جمعه آغازین ماه مبارک رمضان چند نکته به محضر مبارک مردم عزیز متذکر می شوم:

1. عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز را محکوم می‌کنیم. بی‌تردید این نوع عملیات به جهت تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیاز دهی در مذاکرات است. تنها راه مقابله با این جرثومه های جنایت، مقاومت، اقتدار و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان و اجرای تمام تعهدات توسط آن بدعهدان می باشد.

2. بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم. ارتش جهادگر جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و امنیت و سد محکمی در تمامی عرصه های دفاعی در مقابل تهاجم بیگانگان است. یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.

3. همگان را به مراعات دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری ویروس کرونا سفارش می کنم و از زحمات و تلاش‌های کادر درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از همه عزیزانی که می‌توانند به هر شکل ممکن به درمان بیماران کمک کنند، درخواست می‌کنم در این باره تلاشی جهادی داشته باشند و بیمارستان‌های استان نیز با تمام ظرفیت ممکن خود، در خدمت درمان بیماران کرونا قرار گیرند.

4. از تمامی خیریه ها، نیکوکاران و مردم عزیز تقاضا دارم به نیازمندان به ویژه خویشان خود، همسایگان و فقرایی که می شناسند در این ماه رحمت خداوند، مساعدت و کمک کنند و نگذارند در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، آن عزیزان دچار مشکل و چالش معیشتی شوند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد.

یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم و آرزوی سلامت و طول عمر برای همه مردم عزیز از خداوند منان مسألت دارم و امیدوارم ماه مبارک رمضان بسیار پر خیر و برکت نصیب همگان به ویژه جامعه مؤمنان گردد.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار