نماینده دشتستان:
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای تسهیل در ساخت مسکن محرومان شد و گفت: نهضت تامین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷ 17 April 2021

به گزارش تابناک از بوشهر،  ابراهیم رضایی در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد انقلابی، اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای بیشترین تعداد فقیر است و آمارهای کمیته امداد هم موید این موضوع است و به همین دلیل انتظار می‌رود شاهد خدمات مناسبی در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان از داشتن دریا، نفت و گاز و صنایع بزرگ بی‌بهره است، اضافه کرد:‌ همین موضوع باعث افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش فقر در شهرستان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال کارهای بزرگی انجام داده است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد رفع مشکلات بیکاری جوانان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب کمیته امداد در اجرای نهضت ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان تاکید کرد: انتظار داریم با تلاش همه مسئولان ذیربط، تامین مسکن نیازمندان شهرستان دشتستان تسهیل شود.

رضایی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری و بانک‌ها باید در این مسیر تسهیل‌گری کنند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل نیازمندان استفاده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اقشار محروم و مستضعف در این شهرستان را نداشتن کولر و یخچال دانست و بیان کرد: با توجه به گرانی های سال‌های اخیر خرید کولر و یخچال برای بسیاری از خانواده ها میسر نیست لذا باید در آستانه فصل گرم سال، پویش تامین کولر برای نیازمندان در دشتستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار