نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود وضعیت زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دشتستان تاکید کرد و گفت: امکانات درمانی دشتستان رضایت بخش و متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  ابراهیم رضایی در بازدید از بیمارستان شهید گنجی برازجان ضمن تجلیل از تلاش‌های مدیریت و کادر درمان این بیمارستان در خدمات رسانی به مردم خصوصا در این شرایط سخت کرونایی اظهار داشت: امروز کادر درمان در سخت‌ترین شرایط خود قرار دارد و همه شما در حال ایثار هستید.

وی اضافه کرد: حضور ما در این بیمارستان به منظور تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شما است و اینکه احساس کنید بنده به عنوان خادم مردم دشتستان در کنار شما هستم تا به کمک هم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان شهرستان دشتستان است و علاوه بر خدمات دهی به مردم این شهرستان، شهرستان‌های مجاور هم از خدمات آن استفاده می‌کنند و نیاز است که برای تقویت کادر درمان بیمارستان تلاش بیشتری شود.
وی با اشاره به اینکه امکانات درمانی دشتستان متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست تصریح کرد: اکنون و در این شرایط سخت کرونایی باید تخصص های مورد نیاز برای این بیمارستان تامین شود.

رضایی خواستار پرداخت مطالبات پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و دیگر کارکنان بیمارستان شد و افزود: با هم‌افزایی و همراهی همه مسئولان شهرستان و استان انتظار می‌رود شاهد رفع مشکلات بیمارستان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان، از پیگیری جدی برای راه‌اندازی دستگاه ام‌آر‌آی و دیگر تجهیزات در بیمارستان خبر داد.

رضایی خواستار راه‌اندازی هرچه سریعتر کلینیک تخصصی برازجان شد و افزود: سال گذشته منتظر افتتاح کلینیک بودیم اما متاسفانه وعده‌ها عملی نشد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید گنجی برازجان، از بخش‌های اورژانس و بخش‌های بستری بیماران کرونایی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی به بیماران کرونایی قرار گرفت.
رئیس بیمارستان شهید گنجی نیز در جریان این بازدید از افزایش تخت‌های بستری برای پذیرش حداکثری بیماران کرونایی خبر داد و کمبود متخصصان عفونی و داخلی را از مهمترین مشکلات فعلی بیمارستان دانست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار