فعال سیاسی اصولگرا:
تابناک- فعال سیاسی اصولگرا گفت: افراد اگر بخواهند با نمره عملکرد اصلاح طلبی مقایسه شوند در انتخابات پیروز نخواهند شد/مردم در این دولت انتظاراتشان برآورده نشد/ با جریان تبلیغاتی امنیتی روبرو هستیم که بدنبال استفاده از برجام بعنوان برگ برنده در انتخابات هستند/ مردم ذهنیت مثبتی به احزاب ندارند/ ضعف دولت روحانی در صرف فعل ما نمی‌توانیم است.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸ 18 April 2021

نساء کروندی- قاسم برجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر با بیان اینکه جریان اصلاح طلب ظرفیت‌هایی مانند سید حسن خمینی، عارف، ظریف و لاریجانی دارد، اظهارداشت: همه این افراد اگر بخواهند با نمره عملکرد دولت روحانی و اصلاح طلبی مقایسه شوند، قطعا برنده انتخابا نخواهند بود، مگر اینکه دولت مستقر فضایی را فرآهم کند و جوی را ایجاد کند که مردم را مجدد به اشتباه بندازد.

وی با بیان اینکه با توجه به فرآیند مذاکرات برجام که در حال انجام است و پالسی که سفیر فرانسه دادند که دوست دارند این قضایا تا پیش از انتخابات تمام شود، افزود: آنها نیز خواستار تاثیر نتیجه مذاکرات بر انتخابات هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: با توجه به عملکرد و کارنامه‌ای که جریان اصلاح طلبی و دولت روحانی دارد به طبع اگر مورد قضاوت صادقانه و شفاف مردم قرار گیرد که این روزها نیز در جامعه وجود دارد، نه تنها نمره قبولی نمی‌گیرند بلکه رد می‌شوند.

برجویی با اشاره به اینکه مردم در این دولت انتظاراتشان برآورده نشده است، تصریح کرد: ما با یک جریان تبلیغاتی امنیتی سرکار داریم که فضای مجازی را نیز در اختیار دارند، مخصوصا در دو ماه پیش رو با مذاکرات برجامی که در پیش گرفتند می‌توانند فرآیندها و تغییراتی را ایجاد و از آن بعنوان برگ برنده جریان خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها و چالش‌های عمده کشور در دهه های گذشته نبود انسجام احزاب و فعالیت حزبی است، خاطرنشان کرد: احزاب اکثرا در انتخابات ظهور و بروز پیدا می‌کنند، مردم نمی‌توانند به آنها اعتماد کنند و معمولا ذهنیت مثبتی نسبت به احزاب وجود ندارد.

این فعال اصولگرا گفت: حزب در نگاه واقعی نیرو و جریانات مردمی است که مانند آب پشت سد هستند اگر حزب خوب و توانمند شکل بگیرد می‌توانند جریان آب را به زمین‌های پایین دست و مزارع هدایت کرده و سبب آبادی یک کشور و فقدان این مسیر موجب سردرگمی، بی برنامگی و کم انگیزگی مردم نسبت به نظام اجرایی کشور می‌شود.

برجویی عنوان کرد: ضعف دولت روحانی در تمام حوزه ها در کلمه ما نمی‌توانیم است، در تولید، صنعت نفت، اقتصادی و گره زدن تمام این حوزه‌ها با برجام هشت سال کشور را معطل یک توافق بی سرانجام کرد و نهایتا می‌شود عاقبتی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در یکم فروردین صحبتی کامل و جامع داشتند و عنوان کردند که دولت آینده باید دولت کارآمد، چابک، فساد ستیز، انقلابی، جوان، توانمند، خلاق باشد و کلمه ما می‌توانیم را درک کند و بر توانایی و تولید قدرت ایمان و یقین داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: شخصیت و عملکرد احمدی نژاد نه تنها در چارچوب نظام و انقلاب تعریف نمی‌شود بلکه نشان دهنده همراهی با جریانات منافقین، سلطنت طلب ها، غرب گرایان و افرادی دارد که در جریان مخالفین انقلاب اسلامی تعریف می شود و شورای نگهبان به طبع این موارد را در نظر می‌گیرد و صلاحیت ایشان تایید نمی‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار