نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای پیروزی جریان انقلاب تلاش کرد/ اختلاف بین نیروهای انقلابی آفت این روزها است/کاندیدای جریان غربگرا در این انتخابات بدنبال این است که با دروغ از آب گل آلود ماهی بگیرد.
کد خبر: ۹۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  ابراهیم رضایی در نشست با اعضای ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: اولویت و استراتژی جریان انقلاب در این انتخابات، برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم و به پای صندوق آوردن مردم و بعد هم تلاش برای پیروزی کاندیدای نهایی جریان انقلاب است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این انتخابات همه نیروهای انقلابی در کنار هم به کاندیداهای انقلابی کمک می‌کنند و امید داریم که در پایان نیروهای انقلابی حول محور یک نفر به اجماع رسیده و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: جهت‌گیری ما در این انتخابات، انتخاب مسیری برای نجات ایران است و از مردم می‌خواهیم که برای نجات ایران و بازگشت دولت به مردم و برای حاکمیت مردم بر قوه مجریه پای صندوق‌های رای بیایند و به بهترین گزینه و انقلابی‌ترین گزینه رای دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف بین نیروهای انقلابی در این روزهای حساس یک سم و آفت بزرگ است تاکید کرد: از همه نیروهای انقلاب در استان درخواست می‌کنم که در کنار هم برای پیروزی جریان انقلاب تلاش کنند.

رضایی ادامه داد: در این انتخابات با هفت کاندیدا روبرو نیستیم بلکه با دو نوع تفکر یعنی تفکر انقلابی و تفکر غرب‌گرا روبرو هستیم که وضعیت فعلی کشور حاصل دست‌پخت تفکر غرب‌گرا است؛ از گرانی دلار و بی‌ثباتی بازار گرفته تا گرانی همه اجناس، سقوط بورس و سایر مشکلات اصلی به خاطر حاکمیت این تفکر است.

وی بیان کرد: کاندیداهای جریان غرب‌گرا در این انتخابات چون حرفی برای گفتن ندارند، و عملکرد گذشته‌شان قابل دفاع نیست و نیز برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و دنبال قدرت‌طلبی هستند، تلاش دارند تا با دروغ و تهمت و حاشیه از آب گل‌آلود ماهی گرفته و برنده انتخابات شوند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز تا روز انتخابات، هر شب لیلة‌القدر جریان انقلاب است و باید تلاش کنیم که دولت جوان حزب‌اللهی شکل بگیرد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختیارات بالای رئیس جمهور در کشور خاطرنشان کرد: رئیس جمهور عالی‌ترین مقام کشور بعد از مقام معظم رهبری و مسئول اجرای قانون اساسی است و رئیس هیئت دولت و رئیس قوه مجریه است و اختیارات بسیاری زیادی دارد.

وی به ریاست رئیس جمهور بر شوراهای مختلف اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور مسئول برنامه، بودجه و امور اداری و استخدامی کشور است، وزرا را برای رای اعتماد به مجلس معرفی می‌کند و مسئول همه امور اجرایی کشور است و همه بخش‌های اجرایی کشور زیر نظر رئیس جمهور کار می‌کنند به همین دلیل و بخاطر همین اختیارات است که رییس جمهور را مقصر اول مشکلات کشور می دانیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار