تابناک- مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای منتخبین جدید شوراهای شهرهای استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۸ 15 June 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، حمید بردستانی اظهار داشت: با توجه به قرارگیری جامعه در دوره‌ای سرنوشت ساز، شاهد تغییر مدیریت محلی در حوزه شوراها و شهرداری‌ها خواهیم بود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از برگزاری انتخابات شوراها در ۴۰ شهر استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با برگزاری انتخابات شوراها در ۴۰ شهر استان بوشهر، در خصوص مسائل مختلف از جمله وظایف شوراها، آیین نامه انتخاب شهرداران و موضوعات مربوط به شهرداری‌ها پس از برگزاری انتخابات، به منتخبین آموزش داده خواهد شد.

بردستانی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، تعداد ۱۰۸ نفر از مجموع ۲۱۰ نفر عضو شورای پنجم شهرها کاندیدای انتخابات در دوره ششم هستند.

وی بیان کرد: در مورد تعبیه مکان‌هایی برای تبلیغات انتخابات در سطح شهرها توسط شهرداری‌ها، ضمن تاکید ویژه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا ویروس، به تمامی شهرداران ابلاغ شده تا مکان‌هایی برای تبلیغات آماده کنند.

بردستانی از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای منتخبین جدید شوراهای شهرهای استان خبر داد و یادآور شد: پس از انتخابات، دوره‌های آموزشی به صورت فشرده برای منتخبین شوراهای شهرها در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار