نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخابی آگاهانه یک سیلی بزرگ به مسببان وضعیت موجود خواهند زد.
کد خبر: ۹۷۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  ابراهیم رضایی در جمع مردم برازجان و ورزشکاران شهرستان دشتستان در ورزشگاه تختی برازجان اظهار داشت: هدف و اولویت مهم و اصلی همه ما برای انتخابات پیش رو باید دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه باشد.

وی اضافه کرد: در حالی که بخشی از مردم به خاطر ضعف عملکرد دولت و رئیس جمهور فعلی تمایل چندانی به حضور در انتخابات ندارند، باید همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام دهیم چرا که این حضور گسترده برای امنیت و آینده کشور بسیار مهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی و نارضایتی مردم طی سال های اخیر افزایش یافته است، تصریح کرد: در حالی که رئیس جمهور وعده داده بود که آسایش مردم را بیشتر خواهد کرد، روزهای تلخی را برای مردم رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: مردم دنبال طبیبی برای ترمیم زخم ها و مشکلات خود بودند ولی طبیب قلابی با نسخه‌های جعلی و وعده‌های صدروزه حاصلی جز خسارت و ناامیدی در پی نداشت.

وی با بیان اینکه امروز مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند و اینها مردم را ریز و دشمن را هیولا می بینند، گفت: علاج درد ما امروز این نیست که نزد طبیب دیگری نرویم بلکه باید طبیب کاربلد خود را آگاهانه انتخاب کنیم.

رضایی تاکید کرد: شرکت و حضور در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد اما در صورتی که مشارکت مردم کم باشد امنیت ما آسیب می بیند و دشمن هم دنبال این است که با کاهش مشارکت مردم، نظام را تضعیف کند.

وی افزود: انتظار می رود با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه بساط فساد، آقازاده بازی، رانت خواری و ویژه خواری، و بساط امضاهای طلایی و سوءاستفاده از موقعیت جمع شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با انتخابی آگاهانه یک سیلی بزرگ به مسببان وضعیت موجود خواهند زد.

رضایی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم و دعا کنیم که دولتی انقلابی و مردمی روی کار بیاید؛ دولتی که فسادستیز، پاکدست، سالم، متکی به مردم و معتقد به کار کارشناسی و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشد؛ نه متکی به غرب و آمریکا و انگلیس و . .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار