نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شایعه ممنوع کردن ته لنجی توسط آیت الله رئیسی کذب محض است، گفت: بدترین نوع فساد، فساد مدیریتی است.
کد خبر: ۹۷۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  ابراهيم رضایی صحبت هایشان را با پاسخ به شایعه ای پیرامون ته لنجی آغاز کردند و اشاره کردند : موضوع ممنوع کردن ته لجنی کذب محض است.

وی افزود: یکی از برنامه های جدی آقای رئیسی مبارزه با فساد است و یکی از مصادیق فساد قاچاق است،اما این به معنی مبارزه با ته‌لنجی نیست‌.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه کاندید های ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بعضی از کاندید ها دغدغه های مردم را به آب بازی و پیامک حجاب خلاصه میکنند دریغ از اینکه بزرگترین و جدی ترین مشکل ما امروز معیشت و اقتصاد است.

رضایی بیان کرد: وقتی ميگويیم فساد،می‌گوییم قاچاق برخی به دنبال ته‌لنجی و کولبر میروند آدرس غلط و نسخه غلط برای مبارزه با فساد دارند.

وی خاطرنشان کرد: بدترین نوع فساد،فساد مدیریتی است و نتیجه اش همین وضع فعلی است.

رضایی گفت: ما جز ثروتمند ترین کشور ها از هر نظر هستیم اما بعضی از مردم نان شب خود را قرضی میخرند در این مدت ارزش مالی همه چیز بالا رفته است جز یارانه مردم و کسی هم پاسخگو نیست.

دکتر ابراهیم رضایی خاطر نشان کردند: مبارزه با فساد سیاسی مقدم بر فساد مدیریتی است، امکان ندارد شما جایی مفسد اقتصادی را ببینید که یک نفر در حاکیمت یا دولت یا صنعت پشت او نباشد، وظیفه مبارزه‌ با فساد بر عهده دولت و مجلس است،ساختار های ما فساد زا است.

وی  در خصوص کارآمدی آیت الله رئیسی اشاره کرد: آیت الله رئیسی متخصص مبارزه با فساد هستند، و با همین شناخت وارد شده‌اند، در دولت اراده مبارزه با فساد نیست، نتیجه این ناکارآمدی ها و فساد ها قهر کردن مردم با صندوق‌های رای است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که نمی‌خواهند رای دهند گفت: از یک جهت حق دارند آنها درد دارند درد بیکاری،گرانی،فقر،محرومیت آسیب را درست شناسایی کرده‌اند اما درمان را نه!، به نا امیدان می‌گوییم لااقل به کسی رای بدهید که کارنامه خوبی دارد.

وی در آخر افزود:ما خرمشهر ها آزاد کردیم خرمشهر های دیگر هم ميتوانيم آزاد کنیم،تردید نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار