رئیس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر:
تابناک- رئیس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر با بیان اینکه دولت ها بر اساس شرایط کشور انتخاب می شوند، گفت: در صورت قهر با صندوق رای نمی توانیم ناجی اقتصاد و اقتدار ایران را در راس ببینیم.
کد خبر: ۹۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 17 June 2021

مهرداد حاجی پور درگفتگو با خبرنگار تابناک با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری 1400 بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایط خاص اقتصادی و بین المللی است، بر این اساس باید سکان اجرایی دولت را کسی در دست بگیرد که بتواند این وضعیت را به ساحل امن برساند.

وی با بیان اینکه قهر با صندوق علاج مشکل شرایط کنونی نیست، افزود: در صورت قهر با صندوق رای نمی توانیم ناجی اقتصاد و اقتدار ایران را در راس ببینیم.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل کنونی کشور، مشکل اقتصادی است، بیان کرد: کسی باید در راس قوه مجریه باشد که از الفبای اقتصاد به خوبی آگاه باشد.

حاجی پور با عنوان اینکه به خاطر فرزندان و جوانان کشور باید برای انتخاب اصلح و آگاهانه تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید در
این برهه فردی انتخاب شود که اقتصاد را بداند و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید در دام جناح های سیاسی گرفتار شویم، گفت: نتیجه انتخاب هر یک از جناح های سیاسی را تجربه کرده ایم و شاهد کوچک شده سفره مردم بودیم، اکنون باید فردی به عنوان منتخب مردم روی کار بیاید که فراجناحی فعالیت کرده و حل مشکل مردم دغدغه او باشد.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر با عنوان اینکه مسئله امروز ما سیاسی نیست که بخواهیمسیاسی انتخاب کنیم، افزود: قطار اقتصاد در پیچ های خطرناک قرار دارد و نیاز به یک لوکوموتیوران متبحر دارد.

وی گفت: باید تلاش کنیم همانگونه که در زمینه تسلیحاتی و امنیتی حرف اول را می زنیم در زمینه اقتصاد نیز به کشور اول منطقه و جهان تبدیل شویم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار