نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، گفت: انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی، کاهش دهنده توطئه‌های دشمنان و باعث تحول بنیادین در عرصه برنامه‌ریزی و نوع مدیریت اجرایی کشور است.
کد خبر: ۹۷۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری که در همان دقایق ابتدای رای گیری برای شرکت در انتخابات به صندوق رای مستقر در کنار ساحل بوشهر مراجعه کرده بود، بیان کرد: مایه افتخار است که در آغازین دقایق رای گیری می‌بینیم که مردم با استقبلی شایان، حضوری حماسی و پربصیرت در انتخابات داشته‌اند.

وی ادامه داد: این نشان از وفاداری، پایداری، بصیرت و مجاهدت مردم دارد.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی، کاهش دهنده توطئه‌های دشمنان و باعث تحول بنیادین در عرصه برنامه‌ریزی و نوع مدیریت اجرایی کشور است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انتخابات مقوله‌ای سرنوشت ساز و راهبردی است، افزود: دشمنانی که تحت عنوان کنترل، مهار و براندازی تهاجم سخت و نرم علیه ایران عزیز ایجاد می‌کنند با حضور حماسی مردم موجب خواهد شد که در برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کنند.

وی گفت: حضور در انتخابات وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است و، چون مایه اقتدار ملی و فراملی می‌شود، مایه تحول بنیادین در نوع مدیریت اجرایی و برنامه‌ریزی است و باعث کاهش توطئه‌های دشمنان خواهد شد، بنابراین شرکت در آن واجب است و حضور نیافتن همراهی با تحریم کنندگان خارجی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار